Obsah fóra gsxr.wz.cz gsxr.wz.cz
Fórum o suzuki motorkách
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam jezdcůSeznam jezdců   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

FZR 1000

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 2:08 pm    Předmět: FZR 1000 Citovat

zdravim pani...vcera som kupil ako darcek maldsiemu brachovi nieco na hranie a dufam ze aj mne sa podari s nou zahrat Smile je to fzr 1000, rok 90, a teraz len tak pozerame nieco na nete o nej, tak sa len chcem spytat ci neviete o nejakych dobrych adresach, pripadne nieco viac o tomto type..viem ze motor je celkom spolahlivy a zrout oleje a rozvodak na volnobeh pekne pocut, aj ked to nie je problem ale keby ste este nieco vedeli...manual uz je doma..
je to skrtena verzia, takze ju chcem otvorit a vraj 2 ihly v karbecoch su vymackane, takze najradsej by som kupil nejaku sadu alebo tak...inac okrem motora tam nie je nic moc na opravovanie, vsetko ostatne je v pohode a vyzera celkom fajn...(ale nie na dlho...bracho ako velky dizajner sa chysta na nej vyburit Smile)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chooki



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 59
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 2:12 pm    Předmět: foto Citovat

http://fotoalbumy.azet.sk/chooki/fzr-1000/ft-55779922-v/?i9=75fbab432151.JPG[/list]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
M!lioN
Site Admin


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 29
Bydliště: Hradec

PříspěvekZaslal: ne prosinec 16, 2007 6:57 pm    Předmět: Citovat

ahoj, jak tak koukam na tu fotku vypada fakt pekne Wink V tvym pripade bych ti doporucil Dynojet (novy jehly, trysky ale cena) kde budes mit vyhodu ze tam pak muzes soupnout ladak nebo treba i KN. Tuhle stranku asi uz znas, ale jestli ne tak tam maji dost nahradnich dilu tak se tam koukni

http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=ViewItems&menu=znacky&id_znacka=Yamaha&model=1485
_________________
Suzuki GSX 600 F 1991

V?echno jde, jenom malý děti se musí nosit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zdendys UH



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 102
Bydliště: Květná

PříspěvekZaslal: út prosinec 18, 2007 10:20 am    Předmět: Re: FZR 1000 Citovat

chooki napsal:
zdravim pani...vcera som kupil ako darcek maldsiemu brachovi nieco na hranie a dufam ze aj mne sa podari s nou zahrat Smile je to fzr 1000, rok 90, a teraz len tak pozerame nieco na nete o nej, tak sa len chcem spytat ci neviete o nejakych dobrych adresach, pripadne nieco viac o tomto type..viem ze motor je celkom spolahlivy a zrout oleje a rozvodak na volnobeh pekne pocut, aj ked to nie je problem ale keby ste este nieco vedeli...manual uz je doma..
je to skrtena verzia, takze ju chcem otvorit a vraj 2 ihly v karbecoch su vymackane, takze najradsej by som kupil nejaku sadu alebo tak...inac okrem motora tam nie je nic moc na opravovanie, vsetko ostatne je v pohode a vyzera celkom fajn...(ale nie na dlho...bracho ako velky dizajner sa chysta na nej vyburit Smile)


Čau Pe?o, není to zlá moto, ale pár problémů se najít dá. U pár motorů jsem viděl zdeformované vlo?ky válců vlivem tepelného namáhání, mají dost tenkou stěnu. Dále jsou FZR pověstné pry?ovýma přírubama mezi karburátory a airboxem, které ztrácí pru?nost a časem se změní doslova na plast, pak nejdou pořádně nasadit ani do boxu ani na karburátory, motor přisává "fale?ný" vzduch a bě?í na chud?í směs ne? by měl.
Pokud jsou vyběhané jehly, budou vyběhané i emulzní trubice, nemá cenu měnit jen jednu z těchto částí, v?dy obě. Ov?em opotřebení jehly a trubice má vět?inou na svědomí opotřebené vedení ?oupátka (důvěrně známe ze star?ích GSX-R u BST 36-38-40mm) pokud je to i tvůj problém, vyře?í jej jen repase karburátorů a to je hodně drahá zále?itost. Dynojet ti doporučím jen za podmínek, ?e motor má? v dobré mechanické kondici a mo?nost kit "odladit" na výkonové brzdě... zatím jsem snad neviděl kit, kde by výrobce zvolil dobré trysky, navíc číslování trysek Keihin-Mikuni vs. Dynojet je rozdílné a pak se není absolutně čeho dr?et, bez brzdy je to na pořádné zku?enosti a dlouhou dobu.
Co se týče mechanického rachotu z motoru, spí? ne? rozvod ho způsobuje řetez, který pohání alternátor, nemá ?adný napínák a při vět?ím nájezdu bývá "vytahlý". Kdybys ho chtěl měnit, bohu?el dost velká nevýdoha motorů této generace je nemo?nost je rozpůlit bez demontá?e hlavy a válců, tak jak to známě třeba z GSX-R...
Dal?í "chu?ovka" jsou hrníčkové vymezovací podlo?ky ventilových vůlí, ale pokud ře?í? seřizování vent. vůle boru?ením podlo?ek, pak odpadá trochu slo?itěj?í měření jejich tlou??ky.
Jinak je tento motor docela spolehlivý a podobně jako dal?í star?í vysokoobjemové čtyřválce je shopný fungovat i s vět?ím mechanickým opotřebením, ani? by to bylo výrazně znát na jeho výkonu, na stuntriding bez úprav sacího ko?e v olejové vaně není moc pou?itelný, lo?iska ojnic odchází při jízdě po zadním hodně rychle.
_________________
KTM 660 SMC ... god damn, this thing really goes
XS 650 1977 ... UK style in-line twin classic
...Survive to die...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra gsxr.wz.cz -> Pokec o motorkách Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com